خورشید شیرگیر

خورشید شیرگیر

«هر روز این ها را می بینی و گویی برای نخستین بار است که می بینی... هرگز در طول سالیان دراز همنشینی، میانشان سابقه ای در آشنایی پدید نمی آید، با هم خو نمی گیرند، به هم نمی پیوندند، جوش خور نیستند...وجودشان و برخورد مکررشان همانند کلمه مهمل بی معنای ساختگی است که پیاپی در گوشت تکرار کنند...فقط اعصاب را می رنجاند و حوصله را سر می آورد که گاهی از بی طاقتی داد می کشی، دیوانه می شوی، می خواهی پناه ببری به حرمی، مسجدی...یا به خانه دوست محرمت...یا به خلوت خویش بگریزی و قلمت را به دادخواهی بخوانی و با او به درد گفتن بنشینی و همه حرف ها را که در این دنیای کور و کر مخاطبی ندارند، در جان او که خدا به جانش سوگند می خورد بریزی و غم غربت را و درد تنهایی را با او که تنها یادگار آن «پنهان» است بگویی و از او که تنها یادگار آن «پیوند» است بشنوی...علی شریعتی/هبوط)

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

لج

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ب.ظ
جا دارد بگویم که سه شب پیش نیمه شب بیدار شدم که یک یادداشت جدید بنویسم. پس از یک ساعت و نیم تایپ بی وقفه برق قطع شد و همه تلاش من نابود.
قابل ذکر است بعضی آدم ها غرورشان حتی با شرکت برق منطقه ای هم در گیر است و ممکن است تصمیم بگیرند دیگر آن پست که دیوانه وار بودنش  از نوع بیدار شدن و نوشتن هم پیدا بود، را منتشر نکنند.
اما به هرحال درون هر کسی نویسنده ای است که از انتشار مطالبش لذت می برد. پس اگر فرصتی دست داد دوباره آن مطلب را می نویسم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
خورشید

نظرات  (۱)

از آنجایی که گذاشتن کامنت مستحب موکد بود و البته جایی برای ابراز نظر وجود نداشت بنابراین در نهایت به همین کامنت بسنده می شود:
متن کامنت:
                                                                   :|
و در انتظار خواندن متنی که یا به دلیل برق منظقه ای و یا  احتمالا به خاطر خرابکاری برق دزد های هیئت ها به قول نویسنده به نابودی کشید ... 
پاسخ:
این اسمایلی خودش یه دنیا حرفه. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی